ELMTRADE SE
Zelený pruh 1560/99
140 00 Praha 4
IČ: 24191019
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, H 491.
Adresa provozovny: ERKO fitness, Havlíčkova 918, 280 58 Kolín IV, budova
M5.
Provozní doba:
Provoz recepce Pro členy Sauna
Pondělí 13:30 – 21:00hod 6:00 – 21:00hod 14:00 – 21:00hod
Úterý 13:30 – 21:00hod 6:00 – 21:00hod 14:00 – 21:00hod
Středa 13:30 – 21:00hod 10:00 – 21:00hod 14:00 – 21:00hod
Čtvrtek 13:30 – 21:00hod 6:00 – 21:00hod 14:00 – 21:00hod
Pátek 13:30 – 21:00hod 6:00 – 21:00hod 14:00 – 21:00hod
Sobota 13:30 – 21:00hod 6:00 – 21:00hod 14:00 – 21:00hod
Neděle 13:30 – 21:00hod 6:00 – 21:00hod 14:00 – 21:00hod
Telefonní číslo: +420 777 691 134
Kontaktní e-mail: recepce@erko-fitness.cz
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
-
Předmětem těchto všeobecných podmínek (dále jen "VOP") je úprava
vzájemných práv a povinností společnosti ERKO Fitness a návštěvníkem,
využívající služeb ERKO Fitness.
-
Tyto VOP jsou platné pro nákup služeb nabízených Erko Fitness a blíže
vymezují a upřesňují práva a povinnosti Erko fitness a jeho zákazníků.
Nákupem členství, nebo jiné služby, které ERKO Fitness nabízí Zákazník
akceptuje VOP a provozní řád Erka Fitness.
-
Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami a
Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou uvedeny na
internetové adrese (www.erko-fitness.cz) a současně na recepci fitness.
II. PRODEJ ZBOŽÍ A SLUŽEB V PROSTORECH ERKO FITNESS
-
Aktuální nabídka zboží a služeb fitness, včetně cen za dané služby a
zboží, je k dispozici v prostorech ERKO Fitness a na internetové
adrese www.erko-fitness.cz
-
Zákazník má možnost za zboží platit na recepci v čase otevíracích
hodin recepce hotově nebo platební kartou.
-
Jestliže chce zákazník nakupovat zboží v čase automatického provozu,
musí mít výši Depozitu odpovídající alespoň hodnotě kupovaného zboží.
Nakoupené zboží napíše do seznamu dle pokynů a recepce zaúčtuje daný
tovar a odečte z depozitu zákazníka v čase otevíracích hodin recepce.
Pokud výše Depozitu na účtu nebude dostačující pro nákup produktu nebo
služby, je potřeba jej nejdříve dobít.
-
Služby fitness má klient možnost objednávat a platit na recepci v čase
otevíracích hodin recepce, nebo prostřednictvím klientského učtu.
III. KLIENTSKÝ ÚČET, DEPOSIT, ČLENSTVÍ, PERMANENTKA
-
Zákazník si zřizuje klientský účet. Klientský účet bude Zákazníkovi
zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s ohledem na povinná
pole. Po založení karty si může Zákazník vložit na klientský účet
peněžitou částku (dále jen „Depozit“), minimálně ve výši 50 Kč.
-
Vklad na Depozit se provádí úhradou v hotovosti a platební kartou na
pokladně fitness nebo přes klientský účet na adrese erko-fitness.cz
prostřednictvím platební brány. Vklad na Depozit není možné učinit
prostřednictvím benefitních poukazů. Depozit lze využít k úhradě
veškerého zboží nabízených v ERKO Fitness. Zákazník má přístup ke
stavu svého klientského účtu. O aktuální výši Depozitu na klientském
účtu se může Zákazník informovat na recepci, a to po předložení
příslušné klientské karty vztahující se k danému účtu.
-
ERKO Fitness dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj klientský účet k
nákupu členství, permanentek, které umožňují Zákazníkovi využívání
služeb fitness po určitou časovou hranici za konkrétně vytvořených
podmínek (např. roční, měsíční permanentka do fitness apod.). ERKO
Fitness může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro
jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou
skladbu účastníků, formu úhrady apod.
-
Zákazník má možnost vstupovat na svůj klientský účet přes webové
rozhraní na adrese www.erko-fitness.cz. Po přihlášení, které se
uskuteční zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník
možnost rezervovat, a případně zakoupit jednotlivé služby, členství
nebo permanentku. Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové
rozhraní administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít
Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet či s
rezervací, informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci.
-
Dopa platnosti depozitu je jeden rok od připsaní částky. Po uplynutí
doby platnosti připadá Depozit prodávajícímu. Depozit z účtu nelze
převádět na účet jiného kupujícího.
IV. ZÁKAZNICKÝ IDENTIFIKÁTOR
-
Po zřízení klientského účtu bude Zákazníkovi předán identifikační čip,
který slouží jako identifikátor ke klientskému účtu. Identifikační čip
může být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu, se kterým může
disponovat výlučně osoba uvedená jako majitel čipu. Identifikační čip
bude Zákazníkovi vystavený zdarma. Při strátě je možné na recepci
vydat dový čip za poplatek 150kč
-
V případě ztráty/odcizení identifikačného čipu je Zákazník povinen co
nejdříve kontaktovat ERKO Fitness, aby tuto kartu zablokoval. ERKO
Fitness neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi z důvodu
ztráty/odcizení identifikačního čipu vzniknou.
V. REZERVACE
-
Zákazník si může rezervovat skupinové lekce fitness (dále jen
„Rezervace“), pokud má v ERKO Fitness zřízen klientský účet, na kterém
je složen Depozit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity nebo
tuto aktivitu přímo hradí.
-
Rezervaci je možné učinit osobně na recepci, a to na základě
předložení identifikační karty a/nebo přes webové rozhraní po
přihlášení do klientského účtu.
-
Po provedení rezervace bude Zákazníkovi blokován deposit ve výši
odpovídající ceně sportovní aktivity, s čímž Zákazník provedením
rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně
upozorněn před provedením rezervace.
-
Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby.
-
Rezervace může být zrušena telefonicky na kontaktním telefonním čísle
ERKO Fitness, osobně na recepci či elektronicky přes klientský účet.
Ve všech přípustných formách storno rezervace je případně storno
poplatek účtován V případě chybné rezervace a jejího storna v časech,
kdy je účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na
e-mail recepce@erko-fitness.cz o neúčtování storno poplatku za
podmínky, že v daný den Zákazník absolvoval a řádně uhradil službu,
která je předmětem storno poplatku, a to v jiném čase. ERKO Fitness
posuzuje oprávněnost žádosti Zákazníka.
VI. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
-
S nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně
fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) si Vás dovolujeme upozornit, že
podepsáním Registračního formuláře, udělujete souhlas se zpracování
osobních údajů níže uvedenému správci dat a to: ELMTRADE SE Zelený
pruh 1560/99 140 00 Praha 4. Rozsah zpracování osobních údajů: jméno,
příjmení, datum narození, bydliště, e-mail a tel. číslo.
-
Společnost ERKO fitness se zavazuje, tyto osobní údaje nepředávat
žádné třetí straně. Přístup k nim mají pouze poučení zaměstnanci.
VII. ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ
-
Kontaktní údaje: Havlíčkova 918, 280 58 Kolín IV,
e-mail: recepce@erko-fitness.cz, telefon +420 777 691 134 (recepce).
-
Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné ode dne 1.8. 2023 a jsou k
dispozici na recepci ERKO Fitness a na internetových
stránkách www.erko-fitness.cz.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
ELMTRADE SE se sídlem Zelený pruh 1560/99, 140 00 Praha 4, Braník, IČ:
24191019 zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,
spis. značka H 491 (dále jen „fitness“ nebo „prodávající“), vydává s
účinností od 23.5. 2021 tento reklamační řád pro účely prodeje zboží či
služeb (dále jen „reklamační řád“).
I. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
-
Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek ERKO Fitness.
Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci zboží či služeb
zakoupených v rámci internetového prodeje nebo dobití depositu ve
fitness (dále jen „zboží“ či „služeb“).
-
Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají přednost před
definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád
pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních
podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních
podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy České
republiky.
-
Zákazník (dále jen „kupující“) je povinen seznámit se s tímto
Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží
či služby.
II. REKLAMACE
-
Dojde-li ke zrušení skupinové lekce, na které si zákazník již zakoupil
vstup, bude Zákazníkovi vráceno vstupné na základě zákazníkem
uplatněné řádné reklamace.
-
Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit
doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik
smluvního vztahu.
-
Místem uplatnění reklamace je ERKO Fitness – Havlíčkova 918, 280 58
Kolín IV, přičemž reklamaci je možné uplatnit osobně ve fitness,
poštou nebo emailem na adresu recepce@erko-fitness.cz.
-
Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady na
zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum
zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné
vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín
vyřízení reklamace.
-
Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení, a
to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se
prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení
musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum
a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o době jejího trvání, případně
písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
-
Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit
reklamaci.
Řešení sporů
-
V případě sporu mezi Prodávajícím a Kupujícím bude k rozhodnutí sporu
místně příslušný obecný soud České republiky, a to dle podmínek
definovaných v příslušných procesních předpisech, zejména v zákoně č.
99/1963 Sb., občanském soudním řádu, ve znění pozdějších přepisů, a
zákoně č. 6/2002 Sb., o soudech a soudcích, ve znění pozdějších
předpisů.
-
V případě sporu mezi Prodávajícím a Kupujícím může Kupující využít
možnosti mimosoudního řešení sporu. Orgánem příslušným k řešení sporu
je Česká obchodní inspekce (ČOI). V tomto případě může Spotřebitel
kontaktovat ČOI prostřednictvím kontaktních údajů uvedených na webu
ČOI ( https://www.coi.cz/ ). Spor je možné řešit též prostřednictvím
ODR platformy .